• Remiamės antroposofiniu požiūriu į žmogų

    kaip į trinarę dvasios, sielos ir kūno esybę, taip pat antroposofine septynmečių teorija

  • Orientuojamės į pirmajam septynmečiui svarbiausius vaiko poreikius

    saugumas; subtilus pojūčių puoselėjimas; sveikas maistas; aiškios ribos; galimybė saugiai ir įvairiai judėti; aiškus ir pastovus, pasikartojantis ritmas; džiaugsminga, rami atmosfera; nuostabą keliantys, prasmingi patyrimai; aplinka, kurioje pasąmoningai nuspėjamas priežasties ir pasekmės dėsnis.

  • Pagrindinis ugdymo metodas – pavyzdys ir pamėgdžiojimas

    todėl pagrindinė suaugusiųjų ( ir ugdytojų, ir tėvų ) užduotis- būti vertu pamėgdžiojimo. Tai galima įgyvendinti tik saviugdos pagalba.

  • Dienos, savaitės ir metų ritmas

    Aiškus ir stabilus dienos, savaitės ir metų ritmas padeda vaikams jaustis saugiai, augti savu tempu, įgyti visas esmines žmogui būdingas kompetencijas, patirti ir įsigilinti į esminius gamtos ir žmogiškosios kultūros reiškinius.

  • Dėmesys kokybei ir prasmei

    Didesnis dėmesys skiriamas ugdomosios medžiagos kokybei ir prasmingumui, nei jos kiekiui. Visos priemonės yra ugdytojo parinktos būtent šiai situacijai ir šiems vaikams.Natūrali darželio aplinka ir vietoje gaminamas maistas sudaro galimybę sveikai vystytis vaiko pojūčiams ir jo fiziniam kūnui.

  • Vaiko savarankiškumas

    Mums svarbu , kad kiekvienas vaikas būtų kuo savarankiškesnis, ir galėtu patirti „aš pats“ džiaugsmą.

  • Socialinė kompetencija

    Ypatinga dėmesį skiriame socialinės kompetencijos ugdymui. Tai apima tiek gebėjimą būti pačiu savimi ir jaustis iš principo vertingu, tiek sugebėjimą būti bendruomenės nariu, rasti savo vietą bendarbūvyje.

  • Mūsų kuriama atmosfera

    Mes kuriame džiugią ir kartu ramią, emociškai stabilią atmosferą. Mes už vaikišką, pilną nuostabos, saugomą nuo medijų ir vartotojiškos visuomenės grimasų vaikystę.

  • Bendruomenė

    Į darželį ateina ne tik vaikas, bet ir visa šeima. Mes kuriam bendruomenę, kurioje kiekvienas laisvanoriškai prisideda prie jos gerbūvio.