Vilma Grigienė, Valdorfo pedagogikos darželio mokytoja Daugelis vaikų žaidimą ir žaismingumą nagrinėjančių autorių (E. Bodrova, D. Whitebread, E. Singer, P. Hakkarainen) […]
Vaiko galių plėtojimas laisvo spontaniško žaidimo metu
Vilma Grigienė, Valdorfo pedagogikos darželio mokytoja Laisvas, spontaniškas žaidimas, kaip artimiausios plėtros zona, teikia vaikams daugybę galimybių vystyti kalbos, socialinius, pažintinius […]
Laisvas spontaniškas vaikų žaidimas, kodėl jis vaikams toks svarbus?
Vilma Grigienė, Valdorfo pedagogikos darželio mokytoja Valdorfo pedagogikoje laisvas spontaniškas vaikų žaidimas yra labai svarbi, sveikai vaiko raidai būtina veikla, jam […]
Kodėl mišri darželio grupė yra gerai?
Vilma Grigienė, Valdorfo pedagogikos darželio mokytoja Valdorfo darželiuose vaikai dažniausiai ugdosi mišraus amžiaus grupėse, net ir patys vyriausi – besiruošiantys mokyklai. […]
Tulpių lysvė
Anglų liaudies pasaka Buvo kartą sena moterėlė, ji gyveno viena mažoj trobelėj vakarų Anglijoj. Prieš tą trobelę buvo darželis, kur […]
PASAKA APIE TILTĄ Į DANGŲ
Istorijos autorė darželio ,,Namelis medyje” mokytoja, lektorė Vilma Grigienė; iliustracijos autorė darželio ,,Namelis medyje” mokytoja Agnė Kaulakienė Kartą gyveno karalius, […]
Žaismingumas mokytojo darbe
Darželio ,,Namelis medyje” mokytoja Ieva Kližentytė Pastebėjau, kad skaitant įvairius straipsnius apie buvimą su vaikais, vaikų ugdymą – kurių šiais […]
Pojūčiai Valdorfo pedagogikoje. III dalis
Vilma Grigienė, Valdorfo pedagogikos darželio pedagogė Trečioji pojūčių grupė – aukštesnieji arba dvasios pojūčiai – intensyviausiai vystosi įžengus į paauglystę, trečiajame […]
Pojūčiai Valdorfo pedagogikoje. II dalis
Vilma Grigienė, Valdorfo pedagogikos darželio pedagogė Antroji pojūčių grupė, apie kurią kalbama R.Štainerio dvylikos pojūčių teorijoje, yra vidurinieji arba sielos pojūčiai. […]
Sąvokos ir suvokimas
Darželio ,,Namelis medyje” mokytoja Ieva Kližentytė Ne per seniausiai perskaičiau vieną straipsnį anglų kalba, kurio turiniu norėjosi pasidalinti su jumis. […]