Mūsų kuriama atmosfera –
kuriame džiugią ir kartu ramią, emociškai stabilią atmosferą. Mes už vaikišką, pilną nuostabos, saugomą nuo medijų ir vartotojiškos visuomenės grimasų vaikystę.
Pagrindinis ugdymo metodas – pavyzdys ir pamėgdžiojimas.
Todėl pagrindinė suaugusiųjų ( ir ugdytojų, ir tėvų ) užduotis – būti vertu pamėgdžiojimo. Tai galima įgyvendinti tik saviugdos pagalba.
Vaiko savarankiškumas.
Mums svarbu, kad kiekvienas vaikas būtų kuo savarankiškesnis, ir galėtų patirti „aš pats“ džiaugsmą.
Socialinė kompetencija.
Ypatingą dėmesį skiriame socialinės kompetencijos ugdymui. Tai apima tiek gebėjimą būti pačiu savimi ir jaustis iš principo vertingu, tiek sugebėjimą būti bendruomenės nariu, rasti savo vietą bendarbūvyje.
Dėmesys kokybei ir prasmei.
Didesnis dėmesys skiriamas ugdomosios medžiagos kokybei ir prasmingumui, nei jos kiekiui. Visos priemonės yra ugdytojo parinktos būtent šiai situacijai ir šiems vaikams. Natūrali darželio aplinka ir vietoje gaminamas maistas sudaro galimybę sveikai vystytis vaiko pojūčiams ir jo fiziniam kūnui.
Dienos, savaitės ir metų ritmas.
Aiškus ir stabilus dienos, savaitės ir metų ritmas padeda vaikams jaustis saugiai, augti savu tempu, įgyti visas esmines žmogui būdingas kompetencijas, patirti ir įsigilinti į esminius gamtos ir žmogiškosios kultūros reiškinius.
Bendruomenė.
Į darželį ateina ne tik vaikas, bet ir visa šeima. Mes kuriame bendruomenę, kurioje kiekvienas laisvanoriškai prisideda prie jos gerbūvio.
Remiamės antroposofiniu požiūriu į žmogų
kaip į trinarę dvasios, sielos ir kūno esybę, taip pat antroposofine septynmečių teorija.
Orientuojamės į pirmajam septynmečiui svarbiausius vaiko poreikius:
saugumas; subtilus pojūčių puoselėjimas; sveikas maistas; aiškios ribos; galimybė saugiai ir įvairiai judėti; aiškus ir pastovus, pasikartojantis ritmas; džiaugsminga, rami atmosfera; nuostabą keliantys, prasmingi patyrimai; aplinka, kurioje pasąmoningai nuspėjamas priežasties ir pasekmės dėsnis.





























